خداجون دوستت دارم

 



نظرات شما عزیزان:

paria
ساعت15:13---1 شهريور 1393
سلام اپم بدو بیا وبلاگتم توی سایتم ثبت کن تا خودم و دوستانم بهت سر بزنیم.
http://www.Linc.ir


ziziemdad
ساعت11:51---29 مرداد 1393
خیییییییییییییییییییلی قشنگ بود و حقیقت

مریم
ساعت14:25---16 مرداد 1393
سرمشق های آب،بابا یادمان رفت /
رسم نوشتن هم خدایا یادمان رفت
شعر خدای مهربان را حفظ کردیم /
اما خدای مهربان را یادمان رفت
پاسخ:پسند


marry
ساعت13:31---16 مرداد 1393
دو،سه،چهار...........منزل خداست
الو،سلام،این منم،مزاحمی که آشناست
هزار بار این شماره را دلم گرفته است
ولی هنوز پشت خط،در انتظار یک صداست
شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است
به ما که می رسد حساب بنده هایتان جداست؟
الو،دوباره قطع ووصل تلفنم شروع شد
خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟
چرا صدایتان نمی رسد؟کمی بلندتر
صدای من چطور؟صاف و واضح ورساست؟
اگر اجازه می دهی برات درد ودل کنم
شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست
دل مرا به سوی خود بخوان که تا سبک شوم
پناهگاه این دل شکسته خانه شماست
خدا!مرا ببخش باز هم مزاحمت شدم
دوباره زنگ میزنم،دوباره تا خدا،خداست..
پاسخ:زیبا بود ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:, | 11:48 | نويسنده : آتریسا |